هتل امارات گرند دبی
نوشته شده توسط : فریبا آردم

هتل امارات گرند دبی Emirates Grand Hotel

هتل امارات گرند دبی هتلی 4 ستاره با 346 اتاق در منطقه شیخ زاید دبی قرار دارد. از هتل امارات گرند دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 18 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه شارجه 41 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه آل مکتوم 46 دقیقه با ماشین فاصله است.

امکاناتی که هتل امارات گرند دبی به مسافرین خود ارائه می دهد شامل پارکینگ عمومی رایگان در محل موجود است (رزرو لازم نیست)، اینترنت بی سیم در همه مناطق موجود است و هزینه آن رایگان است، رختکن تناسب اندام، مرکز آبگرم، باشگاه بدنسازی، جکوزی، رستوران، شاتل فرودگاهی با هزینه های اضافی، خدمات دربان، میز تور، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، پرس شلوار با هزینه های اضافی، سرویس اتو با هزینه های اضافی، لباسشویی و خدمات خشکشویی با هزینه های اضافی، امکانات فکس و فتوکپی با هزینه های اضافی، مرکز تجاری با هزینه های اضافی، اتاق کنفرانس و رویداد با هزینه های اضافی، قابل دسترسی با ویلچر، منطقه سیگار کشیدن، تهویه کننده هوا، آسانسور، اتاق خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق غیر سیگاری، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، کارکنان چند زبانه (عربی، انگلیسی، فیلیپینی، هندی، اردو) می باشد.


امکانات اتاق های هتل امارات گرند دبی برای مسافرین خرید تور ارزان قیمت دبی شامل حمام اختصاصی، دستمال توالت، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های ماهواره ای، تلفن، یخچال، مینی بار، کتری برقی، سوکت نزدیک تخت می باشد.


فاصله هتل امارات گرند دبی تا اماکن پر رفت و آمد
از هتل امارات گرند دبی تا برج خلیفه دبی 11 دقیقه با ماشین، تا مسجد جمیرا دبی 11 دقیقه با ماشین، تا فواره دبی 8 دقیقه با ماشین، تا دلفیناریوم دبی 14 دقیقه با ماشین، تا پارک گاردن دبی 9 دقیقه با ماشین، تا سالن اپرا دبی 10 دقیقه با ماشین، تا میدان ساعت دبی 11 دقیقه با ماشین، تا پیست اسکی دبی 14 دقیقه با ماشین، تا باغ پروانه دبی 20 دقیقه با ماشین، تا باغ معجزه دبی 23 دقیقه با ماشین فاصله است.


فاصله هتل امارات گرند دبی تا مراکز خرید
از هتل امارات گرند دبی تا مجتمع تجاری دبی مال 9 دقیقه با ماشین، تا بازار پارچه دبی 19 دقیقه با ماشین، تا بازار مرشد دبی 24 دقیقه با ماشین، تا بازار عطر دبی 22 دقیقه با ماشین، تا بازار طلای دبی 23 دقیقه با ماشین، تا ایکیا دبی 15 دقیقه با ماشین، تا بازار مرشد دبی 24 دقیقه با ماشین، تا مرکز تجاری ابن بطوطه دبی 22 دقیقه با ماشین فاصله است.


آدرس هتل امارات گرند دبی: Sheikh Zayed Rd - Trade Centre - Trade Centre 1 - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس هتل امارات گرند دبی: 00 00 323 4 971+

 




:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: