هتل گرند می فیر دبی
نوشته شده توسط : فریبا آردم

هتل گرند می فیر دبی Grand Mayfair Hotel

هتل گرند می فیر دبی هتلی 3 ستاره با 131 اتاق در دبی قرار دارد. از هتل گرند می فیر دبی تا 13 دقیقه با ماشین 13 دقیقه با ماشین فاصله است.


امکاناتی که هتل گرند می فیر دبی به مسافرین خود ارائه می دهد شامل بار، رستوران، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ خصوصی در همین نزدیکی موجود است (رزرو لازم است) و هزینه آن 15 درهم در روز است، سرویس دربان، انبار چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو با هزینه های اضافی، خدمات خشکشویی و لباسشویی با هزینه های اضافی، امکانات فکس و فتوکپی با هزینه های اضافی، مرکز تجاری با هزینه های اضافی، تهویه کننده هوا، محل اقامت غیر سیگاری (تمام مناطق عمومی و خصوصی غیر سیگاری است)، سرویس بیداری، کف کاشی و مرمر، ورودی اختصاصی، اتاق های عایق صدا، آسانسور، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق، استخر روباز، کارکنان چندزبانه (عربی، انگلیسی، هندی، روسی، فیلیپینی) می باشد.


امکانات اتاق های هتل گرند می فیر دبی برای مسافرین آفر تور دبی شامل دستمال توالت، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، سشوار، جا لباسی، تخت بسیار بلند (بیش از 2 متر)، کتری برقی، کلوپ شبانه و دی جی با هزینه های اضافی، کاناپه، میز مطالعه، تلویزیون صفحه نمایش تخت، دریافت ماهواره ای، تلفن می باشد.


فاصله هتل گرند مای فیر دبی تا اماکن پر رفت و آمد

از هتل گرند مای فیر دبی تا موزه دبی 11 دقیقه با ماشین، تا دلفیناریوم دبی 11 دقیقه با ماشین، تا میدان ساعت دبی 6 دقیقه با ماشین، تا ساحل لامر دبی 19 دقیقه با ماشین، تا مسجد جمیرا دبی 16 دقیقه با ماشین، تا برج خلیفه دبی 18 دقیقه با ماشین، تا سالن اپرا دبی 16 دقیقه با ماشین فاصله است.


فاصله هتل گرند مای فیر دبی تا مراکز خرید
از هتل گرند مای فیر دبی تا بازار عطر دبی 11 دقیقه با ماشین، تا بازار طلای دبی 12 دقیقه با ماشین، تا بازار مرشد دبی 13 دقیقه با ماشین، تا مجتمع تجاری الغریر دبی 18 دقیقه با ماشین، تا بازار پارچه دبی 12 دقیقه با ماشین، تا ایکیا دبی 16 دقیقه با ماشین فاصله است.


آدرس هتل گرند می فیر دبی: Street # 42A - Deira - Riggat Al Buteen - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس هتل گرند می فیر دبی: 44 44 603 4 971+

 




:: برچسب‌ها: هتل گرند می فیر دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: