هتل سیتی مکس بر دبی
نوشته شده توسط : فریبا آردم

هتل سیتی مکس بر دبی Citymax Hotel Bur Dubai

هتل سیتی مکس بر دبی هتلی 3 ستاره با 691 اتاق در دبی قرار دارد. از هتل سیتی مکس بر دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 14 دقیقه با ماشین فاصله است.


امکاناتی که هتل سیتی مکس بر دبی به مسافرین خود ارائه می دهد شامل دارت، بیلیارد، کافه، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است (رزرو لازم نیست)، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز در محل، انبار چمدان، میز اطلاعات برای گشت و گذار، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و لباسشویی با هزینه های اضافی، امکانات فکس و فتوکپی با هزینه های اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبان 24 ساعته، دستگاه فروش میان وعده، دستگاه فروش نوشیدنی، تهویه کننده هوا، سرویس بیداری، کف کاشی و مرمر، لپ تاپ ایمن، آسانسور، اتاق خانوادگی، وسایل اتو، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق، قابل دسترسی با ویلچر، استخر روباز، صندلی های خورشیدی، مرکز تناسب اندام، کارکنان چندزبان (عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی) می باشد.


امکانات اتاق های هتل سیتی مکس بر دبی برای مسافرین تور دبی با قیمت مناسب شامل دستمال توالت، حوله، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، سشوار، وان حمام، یخچال، جا لباسی، میز تحریر، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های کابلی، تلفن، امکانات قهوه و چای ساز می باشد.


از هتل سیتی مکس بر دبی تا اماکن پر رفت و آمد

از هتل سیتی مکس بور دبی تا موزه دبی 8 دقیقه با ماشین، تا مسجد جمیرا دبی 11 دقیقه با ماشین، تا ساحل لامر دبی 13 دقیقه با ماشین، تا دلفیناریوم دبی 12 دقیقه با ماشین، تا پارک خور دبی 12 دقیقه با ماشین، تا میدان ساعت دبی 10 دقیقه با ماشین، تا فواره دبی 13 دقیقه با ماشین فاصله است.


از هتل سیتی مکس بر دبی تا مراکز خرید
از هتل سیتی مکس بور دبی تا بازار طلای دبی 9 دقیقه با ماشین، تا بازار پارچه دبی 8 دقیقه با ماشین، تا بازار مرشد دبی 14 دقیقه با ماشین، تا بازار عطر دبی 16 دقیقه با ماشین، تا مجتمع تجاری دبی مال 11 دقیقه با ماشین، تا مجتمع تجاری مرکاتو دبی 14 دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید سیتی واک دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله است.


آدرس هتل سیتی مکس بر دبی: Kuwait Street, Mankhool - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس هتل سیتی مکس بر دبی: 00 80 407 4 971+

 




:: برچسب‌ها: هتل سیتی مکس بر دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: