هتل ساتورن کوش آداسی
نوشته شده توسط : فریبا آردم

هتل ساتورن کوش آداسی Saturn Hotel

هتل ساتورن کوش آداسی هتلی 3 ستاره با 40 اتاق در کوش آداسی قرار دارد. از هتل ساتورن کوش آداسی تا ساحل کوش آداسی و مارینا 5 دقیقه با ماشین فاصله است. همچنین ساحل بانوان و پارک آبی آکوا فانتزی نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. فاصله هتل ساتورن کوش آداسی تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 82.99 کیلومتر است. 



امکاناتی که هتل ساتورن کوش آداسی به مسافرین خود ارائه می دهد. مسافرینی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند می توانند از استخر روبازی که در هتل وجود دارد استفاده کنند و یا اگر نمی خواهید در استخر آبتنی کنید می توانید از صندلی کنار استخر و یا بر روی مبلمانی که در فضای باز قرار داده شده بنشینید. اگر از محیط بیرون خسته شدید و نیاز به تجدید انرژی دارید می توانید از سالن باری که در هتل وجود دارد استفاده کنید. مدیریت هتل برای زمانی که مسافرین نیز به یک تفریح متفاوت دارند یک میز بیلیارد در هتل قرار داده است. می توانید در سالن استراحت بنشینید و از تلویزیون مشترکی که در هتل قرار دارد کانال های ترکی و ماهواره ای را ببینید. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته است. برای استفاده از طبقات بالا می توانید از آسانسور استفاده کنید. صبحانه بوفه رایگان هر روز صبح بین ساعت 8 تا 10 صبح می باشد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، صربی و ترکی هستند. 




امکانات اتاق های هتل ساتورن کوش آداسی برای مسافرین تور کوش آداسی ارزان قیمت شامل سوکت نزدیک تخت، تلفن، یخچال، کمد لباس، میز توالت، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های تلویزیون کابلی، سیستم گرمایشی (کنترل تهویه مطبوع) می باشد. اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به حوله، دمپایی، سشوار، دستمال توالت هستند. 




آدرس هتل ساتورن کوش آداسی: Cumhuriyet, Ant Sk. No:, 18. Sokak, 09460 Kuşadası/Aydın, Türkiye
شماره تماس هتل ساتورن کوش آداسی: 86 29 61 256 90+

 




:: برچسب‌ها: هتل ساتورن کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: