هتل مینای پلاس کوش آداسی
نوشته شده توسط : فریبا آردم

هتل مینای پلاس کوش آداسی Minay Hotel 

هتل مینای پلاس کوش آداسی هتلی 3 ستاره در کوش آداسی است. این هتل در نزدیکی ساحل بانوان است. هتل مینای پلاس کوش آداسی از موقعیت مکانی خیلی خوبی برخوردار است و خدمات خوبی را به مسافرین ارائه می دهد. 


امکاناتی که هتل مینای پلاس کوش آداسی به مسافرین خود ارائه می دهد شامل استخر روباز برای مسافرین است و همچنین اگر نمیخواهید از استخر استفاده کنید می توانید از صندلی های کنار استخر استفاده نمایید. در هتل مینای اینترنت وایفای در لابی و اتاق ها و تمام قسمت های عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس است.تهویه هتل مینای کوش آداسی مطبوع است، این هتل برای افرادی که با وسیله شخصی به کوش آداسی سفر می کنند پارکینگ ارائه می دهد و با خیال راحت می توانید این هتل را برای اقامت در کوش آداسی انتخاب کنید. اما چنانچه با هواپیما به کوش آداسی سفر کردید می توانید از شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه ای اضافی به فرودگاه بروید و بنابراین دغدغه ای در این باره ندارید. رستوران هتل برای میهمانان آماده ارائه خدمات است. سرویس کامل خشکشویی با هزینه اضافی برای میهمانان در دسترس است. کافه در فضای باز برای مسافرینی که از محیط های سربسته خسته شده اند در دسترس است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.



امکانات اتاق های هتل مینای پلاس کوش آداسی برای مسافرین تور کوش آداسی ارزان قیمت شامل تلویزیون، کانال های کابلی، تلفن، سوکت نزدیک تخت، میز آرایش، میز تحریر هستند. اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به حوله، دمپایی، دوش، سشوار هستند.



آدرس هتل مینای پلاس کوش آداسی: Kadınlar Denizi, mahallesi, Kadınlar Denizi 501. Sk. No:4, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye
شماره تماس هتل مینای پلاس کوش آداسی: 04 88 614 256 90+

 




:: برچسب‌ها: هتل مینای پلاس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: